maandag 20 februari 2017

Ik vind jou lief..

Goedemorgen,

Het is weer maandag, die weekenden gaan zo snel voorbij. Mijn weekend was niet te druk. Zaterdag gepoetst in huis, daarna nog wat geknutseld bij moeders en we mochten bij hun stoofvlees komen eten. Heerlijk! Zondag met Lara op cursus en is Mariken nog even langsgeweest en daarna lekker wat kaartjes gemaakt.

Met dit kaartje was ik vorige week al begonnen en heb ik gisteren afgemaakt. Het stempelen op vellum geeft zo'n leuk effect. Het duurt alleen even voor het echt droog is.
De stempels van Karin Joan zijn erg leuk voor allerlei soorten kaarten.

Gezellige maandag!


12 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, mooie achtergrond!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Jij had een fijn weekend zo te horen. Fijne start vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk gedaan zeg ! Wat een toffe achtergrond !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je kaartje gisteren gezien, nog niet helemaal af...maar nu wel! Mooi geworden hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi design en een prachtige kaart, Larissa!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Leuke achtergrond zo. Ik ben ook fan van haar stempels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk effect met het vellum! Lekker hè, stoofvlees....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Larissa...zo mooi die achtergrond gemaakt met een sten
    en dan daarop de tekst op vellum...is een schitterend detail...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een lief kaartje heb je gemaakt! Je weekend klinkt heerlijk! En zeker gaan ze snel voorbij. Maar voor je het weet is het alweer vrijdagmiddag hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze had ik gisteren gemist. Mooi! Tekst is helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Je hebt ook een mooie achtergrond gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Ik vind dat de tekst er echt uit springt; de achtergrond is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen