vrijdag 24 februari 2017

100ste blogberichtje..

Goedemorgen,

En weer een Karin Joan kaartje. De achtergrond heb ik gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo en met distress inkt. Ik zag het idee op youtube voorbij komen, bij 'k werner design'. Die maakt zulke mooie kaartjes, zeker het kijken waard.

Vandaag een leuk dagje, eerst met het werk een bezoek brengen aan een bedrijf waar wij onze kleingoed bestellingen doen. Inclusief lunch. Altijd goed.
En vanavond met m'n moeder en nicht uiteten en daarna naar een toneel voorstelling in het dorp. Gezellig een avondje uit.

Ik zag dat dit mijn 100ste berichtje op mijn blog is, wat tof! Iedereen onwijs bedankt voor de lieve reacties op mijn kaartjes. Ik vind het zo leuk het bloggen, op naar de 200!

Bijna weekend, groetjes!

15 opmerkingen:

  1. 100 alweer! Ik zie ons afgelopen zomer nog je blog verzinnen en maken. Wat gaat dat hard! Gaaf kaartje, en KWernerdesign maakt inderdaad hele mooie kaarten en filmpjes. Zo handig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verslavend he dat bloggen!
    altijd een plezier om hier een kijkje te komen nemen. Doe zo voort!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja zeg, honderdste bericht?! Jij gaat als een speer! Dit is ook weer een hele mooie. Fijn hè, filmpjes kijken om ideetjes op te doen? Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 100 superberichtjes! Ook deze weer.
    Jij hebt de smaak helemaal te pakken.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je 100e berichtje alweer...time flies when you're having fun...en bloggen is idd fun en verslavend...ik kom altijd graag even bij je langs! Dit is ook weer een mooi kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is prachtig gemaakt met die DDBD stencil Larissa...mooi ook dat vellumreepje erover..
    En gefeliciteerd met je 100e blogbericht..
    leuk is dat hè dat bloggen...ik mag het ook heel graag doen..
    veel plezier met je uitje straks...

    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt.... al 100 berichtjes..... mooie mijlpaal! En je laat ook een heel leuk kaartje zien in dit berichtje! Mooi met dat vellum en de zwarte strookjes doen het ook altijd goed. Veel plezier vanavond, weer wat leuks voor de boeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met die mooie stempels heb je qua achtergrond niet veel meer nodig, he?! Mooi gedaan, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Honderd al Larissa.....wat veel al he....gefeliciteerd!
    je hebt een prachtig kaartje gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat is zeker al veel zeg! 100!! Dat heb je snel gedaan! En wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik ga eens kijken op You tube.
    Was je dag leuk? Moet haast wel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk gemaakt ! tof, 100ste bericht, wat gaat het lekker vlot zo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hiep, hiep, hoera! Dat gaat snel, je 100ste berichtje alweer, leuk! Je kaartje is erg tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent goed op dreef; alweer je e bericht! En je kaartje vind ik prachtig; ik vind de verlopende kleur in je achtergrond zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt
    Succes verder met je mooie blog
    chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 100e blogbericht, leuk! Gaaf kaartje is dit, lekker strak en wat een mooie kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen