donderdag 12 januari 2017

Kerst op donderdag.. #52wtc

Goedemorgen,

Daar zijn ze dan, mijn eerste kerstkaarten voor dit jaar.
Gisteravond heb ik ze gemaakt, vierkantjes uitstansen, en plakken maar.
Zo simpel maar wel makkelijk om een serie te maken.
Ik zit er denk ik nu helemaal in, kerstkaarten series maken. Komt goed dit jaar.

Mijn excuses voor de donkere foto's. Omdat het gisteren te donker was en ik ze op het werk moest fotograferen heb ik niet het juiste programma bij de hand om de foto's te bewerken.

Fijne dag vandaag!


#52WTC

24 opmerkingen:

  1. Een prachtige serie Larissa en wat een leuk designpapier! Hier ook altijd even zoeken voor het juiste fotomoment.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke reeks ! Dat komt inderdaad helemaal goed met jouw voorraad kerstkaarten zo !
    Ik trek ook vaak foto's op het werk nu, het is donker als ik thuis vertrek en donker als ik 's avonds thuis kom ... Wel een leeg bureau dat je daar hebt zo te zien ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las net je berichtje op mijn blog ... ik ben ook geen held op de baan ... was gisteren speciaal met de bus gaan werken en dan is er de rest van de dag enkel zon geweest !!!! Ach ja ... better bange Rik dan dooie Rik zeggen ze hier

      Verwijderen
  3. Wat een leuke set kaartjes,
    erg vrolijke kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet zo erg, we snappen de bedoeling :-) Ik zag net bij MD dat ze daar voor de volgende challenge ook vierkantjes willen zien, kunnen we bij jouw vast inspiratie opdoen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke serie heb je gemaakt Larissa....prachtig papier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaartjes! Gezellig dat je ook meedoet op de donderdag. Link je kaartjes gerust op het 52 Weeks to Christmas blog, dan komen de dames van het DT ook even bij je neuzen ;-)
    grtz. Colien (DT 52WTC)
    http://52weekstochristmas.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze serie kerstkaartjes Larissa..mooi gedaan met die vierkantjes en daar heb je ook prachtig designpapier voor gebruikt

    creatieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent op tijd te je kerstkaarten;) als je dit tempo volhoudt, heb je voor de komende jaren genoeg kaarten, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa, series zijn handig voor de kerst! Vooral als het op het laatste moment moet gebeuren. Jij begint nu al, hihi. Maar leuk zijn ze zeker. Gezellige papiertjes heb je gebruikt. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke serie Larissa!! Een slimme meid is op de kerst voorbereid, jij bent alvast goed bezig.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe kaartjesreeks!
    Fijn dat je er bij bent met je donderdagse kerstkaartjes!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, je bent al net zo erg als ik. Dan moet het per se op de foto, dan maar mee naar het werk. Herkenbaar.
    Je kaartjes zijn mooi! Handig deze basis....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Drie hele leuke kerstkaartjes Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn super en zo eenvoudig en ideaal om mooi designpapier op te gebruiken. Deze ga ik onthouden!
    Ik ga hem pinnen, anders vergeet ik het weer ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie serie en wat een mooi papier!! Ben toch wel gek op de Scandinavische look! Ga gerust zo door hoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie serie heb je gemaakt!
    Lia, Dt 52wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke reeks, met zo een mooi papier heb je niet veel meer nodig...
    Ik hou wel van deze stijl!
    Fijn weekend,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaarten, mooi papier gebruikt!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk zo ! mooi resultaat, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om mooi te zijn ! =)
    ik werk meestal een 4tal kaartjes per keer ineens af, dan dikt de voorraad goed aan, (helaas is die soms toch nog niet voldoende gebleken...)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk set!!
    Knap hoor nu al aan de kerstkaart ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha ha da's lekker op tijd :) Gave serie zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaarten! Echt een perfecte layout om je design papier goed te laten opvallen.

    BeantwoordenVerwijderen